Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj.

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj.

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri 𝐃𝐢𝐠𝐢𝐭𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐬𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐢𝐢𝐥𝐨𝐫 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐜𝐞, 𝐨 𝐩𝐫𝐢𝐨𝐫𝐢𝐭𝐚𝐭𝐞 𝐚 𝐂𝐉 𝐂𝐥𝐮𝐣

Alin Tise,presedintele CJ Cluj a declarat :

„𝑅𝑒𝑣𝑜𝑙𝑢𝑡𝑖𝑎 𝑎𝑑𝑚𝑖𝑛𝑖𝑠𝑡𝑟𝑎𝑡𝑖𝑣𝑎 𝑝𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑚 𝑑𝑒𝑐𝑙𝑎𝑛𝑠𝑎𝑡-𝑜 𝑎𝑖𝑐𝑖, 𝑙𝑎 𝐶𝑙𝑢𝑗, 𝑝𝑟𝑖𝑛 𝑑𝑖𝑔𝑖𝑡𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑠𝑒𝑟𝑣𝑖𝑐𝑖𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑝𝑢𝑏𝑙𝑖𝑐𝑒 𝑠𝑖 𝑟𝑒𝑑𝑢𝑐𝑒𝑟𝑒𝑎 𝑏𝑖𝑟𝑜𝑐𝑟𝑎𝑡𝑖𝑒𝑖, 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑎 𝑠𝑖 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑡𝑜𝑡 𝑚𝑎𝑖 𝑒𝑣𝑖𝑑𝑒𝑛𝑡𝑎. 𝐷𝑢𝑝𝑎 𝑐𝑒 𝑎𝑚 𝑟𝑒𝑢𝑠𝑖𝑡 𝑠𝑎 𝑑𝑖𝑔𝑖𝑡𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑚, 𝑖𝑛 𝑝𝑟𝑒𝑚𝑖𝑒𝑟𝑎 𝑛𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛𝑎𝑙𝑎, 𝑖𝑛𝑡𝑟𝑒𝑔 𝑓𝑙𝑢𝑥𝑢𝑙 𝑑𝑒 𝑝𝑟𝑒𝑙𝑢𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑖 𝑒𝑚𝑖𝑡𝑒𝑟𝑒 𝑎 𝑑𝑜𝑐𝑢𝑚𝑒𝑛𝑡𝑒𝑙𝑜𝑟 𝑢𝑟𝑏𝑎𝑛𝑖𝑠𝑡𝑖𝑐𝑒, 𝑝𝑟𝑒𝑜𝑐𝑢𝑝𝑎𝑟𝑖𝑙𝑒 𝑛𝑜𝑎𝑠𝑡𝑟𝑒 𝑠𝑒 𝑖𝑛𝑑𝑟𝑒𝑎𝑝𝑡𝑎 𝑠𝑝𝑟𝑒 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑖𝑓𝑖𝑐𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑠𝑖 𝑑𝑖𝑔𝑖𝑡𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑟𝑒𝑎 𝑐𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑖 𝑚𝑢𝑙𝑡𝑜𝑟 𝑠𝑒𝑟𝑣𝑖𝑐𝑖𝑖 𝑝𝑢𝑏𝑙𝑖𝑐𝑒 𝑝𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑙𝑒 𝑔𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑎𝑚 𝑓𝑖𝑒 𝑑𝑖𝑟𝑒𝑐𝑡, 𝑓𝑖𝑒 𝑝𝑟𝑖𝑛 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑟𝑚𝑒𝑑𝑖𝑢𝑙 𝑖𝑛𝑠𝑡𝑖𝑡𝑢𝑡𝑖𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑠𝑖 𝑒𝑛𝑡𝑖𝑡𝑎𝑡𝑖𝑙𝑜𝑟 𝑝𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑙𝑒 𝑎𝑣𝑒𝑚 𝑖𝑛 𝑠𝑢𝑏𝑜𝑟𝑑𝑖𝑛𝑒”

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiriContinua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiriContinua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri% 𝙙𝙞𝙣 𝙘𝙡𝙞𝙚𝙣𝙩𝙞𝙞 𝘾𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙞𝙚𝙞 𝙙𝙚 𝘼𝙥𝙖 „𝙎𝙤𝙢𝙚𝙨” 𝙖𝙪 𝙖𝙡𝙚𝙨 𝙨𝙖-𝙨𝙞 𝙥𝙡𝙖𝙩𝙚𝙖𝙨𝙘𝙖 𝙛𝙖𝙘𝙩𝙪𝙧𝙞𝙡𝙚 𝙤𝙣𝙡𝙞𝙣𝙚

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiriCompania De Apa Somes S.A, operator regional de apă aflat sub autoritatea Consiliului Județean Cluj, beneficiază tot mai mult de pe urma Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri digitalizării serviciilor publice oferite cetățenilor.

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiriAstfel, de la lansarea aplicației Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri„MyCAS”, destinată, într-o primă etapă, plății online a facturilor de apă și canalizare, numărul de conturi și tranzacții realizate prin platformă a crescut în mod constant.

𝖨𝗇 𝗉𝗋𝖾𝗓𝖾𝗇𝗍, 𝟩𝟥% 𝖽𝗂𝗇𝗍𝗋𝖾 𝖼𝗅𝗂𝖾𝗇𝗍𝗂𝗂 𝖢𝗈𝗆𝗉𝖺𝗇𝗂𝖾𝗂 𝖽𝖾 𝖠𝗉𝖺 „𝖲𝗈𝗆𝖾𝗌” 𝖾𝖿𝖾𝖼𝗍𝗎𝖾𝖺𝗓𝖺 𝗉𝗅𝖺𝗍𝗂 𝖾𝗑𝖼𝗅𝗎𝗌𝗂𝗏 𝗈𝗇𝗅𝗂𝗇𝖾, numărul celor care folosesc casieriile fiind în continuă descreștere.

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri Creșterea constantă a numărului de utilizatori ai aplicației „MyCAS” este confirmată inclusiv de numărul mare al conturilor noi înregistrate în aplicație. Astfel, în primul semestru din 2023 au fost înregistrate Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri cca. 3.100 de noi conturi, în Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri creștere cu aproximativ 30% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri Apetența tot mai mare a cetățenilor pentru folosirea platformei digitale „MyCAS” este justificată și de îmbunătățirile periodice aduse acesteia, prin adăugarea de noi funcții suplimentare:

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri vizualizare și plată facturi

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri informare emitere facturi

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri notificări întreruperi de apă și avarii

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri autocitire index contor

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri încheiere sau reziliere de contracte

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri transmitere sesizări, etc.

Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri Aplicația „MyCAS” este disponibilă gratuit și poate fi accesată de pe site-ul www.casomes.ro sau de pe dispozitive mobile, din Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri App Store și Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Continua digitalizarea serviciilor publice si reducerea birocratiei la Cluj., Stiri Turda - MinaDeStiri Google Play.

Foto : facebook.com/cjcluj

Distribuie pe:

Lasă un comentariu